вторник, 4 юли 2017 г.

За любовта

   Не съм си позволявала да пиша за любовта (интимната любов имам предвид) през годините. Ето че дойде моментът. И пак, този пост не е от личен опит. Споделям съвети от „Овладяване на любовта“ на Мигел Руис. Не цитирам. Преразказвам онова, което ме впечатли и което ми е ценно като съвет.
   Идеалният партньор за нас е онзи, който не желаем да променяме и приемаме напълно такъв, какъвто е. Но преди да го приемем, необходимо е да приемем себе си, без да се осъждаме. После ще приемем не само него, но и всеки друг в живота си, много по-лесно.
   Не можем да направим другия щастлив, можем да работим само за собственото си щастие. Ако партнъорът ни е гневен, не е необходимо да се ядосваме и да се влияем от неговото настроение, да влизаме в гнева му и да се опитваме да го успокоим. Просто го приемаме и толкова. Точно обратното- той може да вземе от нашето спокойствие и хармония. Той да го вземе, не ние да му го даваме.
   За мен тези два съвета са супер ценни и ми отговарят на много важни въпроси. Дано да помогнат и на вас. Благодаря, дон Мигел;).

2 коментара:

_ KalubeR _ каза...

аааа ,не!
Интимната любов е нещо специално.
Всичко е вярно,но за мен има допълнения,когато се отнася за "интимната любов".
Човекът трябва да има граници на приемане на интимния партньор.
Ама много дълго ми се вижда за писане....:)

Не можеш просто да го приемеш и толкова....трябва да ти "пасва":)))
..друг път ще го довърша:)

Boyana Zhivkova каза...

E така де, ти го приемаш, щото то пасва. Да го намериш този, дето ти пасва е номерът на китайката;).