четвъртък, 18 май 2017 г.

Ако се чудите в какво се състои основната част от моята работа? (Програма „Моето щастие зависи само от мен и аз поемам тази отговорност!“)

В моята работа основната ми цел е да предам следното послание: вътрешният ни мир зависи единствено и само от самите нас (всеки за себе си). Ако ние разберем в дълбочина това вярване, ще поемем без колебание отговорността за личното си чувство на хармония и удовлетвореност.
По този път ще ви помогна с:
1.   Задълбочено изясняване на познанието за самите вас- кои сте, какви сте, в какво вярвате, какво е истински важно за нас (а не в какво сте възпитани да вярвате, но не сте приели, а просто спазвате), какви са любимите ви занимания, които вършите и от които сте удовлетворени като процес и резултат
2.   Осъзнаването на вашите спирки по пътя- от какво се страхувате, от къде идват вашите страхове, основателни ли са те и как да се справите с тях
3.   Как се отнасяте със себе си и другите в ежедневието, къде „боксувате“ и защо и как да изградите нормално и спокойно общуване
4.   Как да се научите да преодолявате бързо и безболезнено ежедневните малки и големи предизвикателства
5.   Как да свържете всичко изброено, да наредите пъзела на живота си и да се научите да му се радвате

Как ви звучи всичко изброеноJ?

Честно казано съм супер, супер щастлива, че мога да ви дам всички тези знания и умения, които да ви помогнат толкова много по пътя към собственото ви щастие. С много любов и искрена благодарност към моя живот, съдба и път, който ме научи на всичко от горния списък.
За вашия успех необходимо е да поемете лична отговорност за начина, по който се чувствате във всеки един момент, защото вие и само вие го избирате. Избирайки да ми се доверите като ваша основна подкрепа в този процес, аз ще бъда до вас, докато не успеете. Горният списък просто обобщава „помощниците“ по пътя към споменатата цел, иначе пътят на всеки от вас към вътрешният мир е уникален.
Ще ви помогна да се справите!
Нямам търпение да се запознаем.

Обичам ви и ви чакам. Добре дошли!

Няма коментари: