неделя, 4 декември 2016 г.

Предколедно ментово-шоколадово...

Предколедните дни са вълшебни...да;) Винаги има готини, топли моменти с аромат на портокал и канела.
Днес, със събуждането, ми се искаше да направя нещо добро за моето тяло. От алергията ми насам ...тоест година и половина май, спрях да използвам козметика за тяло, а преди обичах много да се мажа с какво ли не. И днес реших, че е време за renaissance;)
Имах едно кремче от какаово масло и зехтин, но не го харесвах особено като аромат. И си викам какво да му добавя, за да обогатя аромата;) Зарових се в Pinterest…помогна. Стопих сместта на водна баня, добавих малко чисто какао и етерично масло мента...на око, по малко, докато ми хареса аромата. Хареса ми меко казано...беше вълшебен. После го сложих 10 тина минутки в камерата, за да се постегне и го разбих с миксера. Стана много приятна маслообразна кафява смес.
Пробвах я почти веднага. На чиста кожа след баня нанесох обилно. Цялата стая и аз ухаехме на шоколад и мента...Ели и Дидо само душеха наоколо. Единственото неудобство беше, че какаовото масло като се размаже на тялото става на леки люспи, а ръцете ми станаха като на негър и се наложи, след като попи хубаво маслото в кожата да вляза отново в банята да отмия люспичките.
Резултат- вълшебен...;) Следващия път ще пробвам с обикновено краве масло+ аромати. Ще ви споделя резултата.

Минаха часове, а аз и целия ми дом продължаваме на ухаем на шоколад и мента, а кожата ми е кадифе...ммм...

Няма коментари: