неделя, 7 февруари 2016 г.

Какво ми помага да съм по-спокойна?

   Последните години йогата стана изключително модерна. Асани, медитация, дишане...Добре, ама ако го правим само, защото е модерно, няма да има много ефект. Казвам го от собствен опит. Ходех на йога 2 години при добър и отдаден учител, харесваше ми, но не навлявох в дълбочина. Някак тялото ми не го усети, защото не беше готово. Напоследък обаче, след като се почувствах спокойна, сама стигнах до мисълта, че почивката на потока от мисли в главата ми ме кара да се чувствам отпочината, презаредена или енергична. С други думи започна да ми харесва да медитирам. Не че го правя много често, но все пак: и 5 минути да е, е супер. Да не говорим, че начинаещите не могат да издържат кой знае колко. Колкото, толкова. Осени ме изведнъж и спомена, че когато медитирахме в часовете по йога, си отмервахме дишането, за да „бягаме“ от всякакви мисли. Започнах да го правя. Прочетох материали за дишането в нета, как е правилно да се диша, за какво помага и т.н. и правейки го, започнах да усещам прилив на енергия и здраве;). Yes…
   Taка че тези две практики се оказаха много приятни и полезни за мен в крайна сметка, не защото такава е модата, а защото тялото ми само ги разпозна като добри за него;).

Няма коментари: