четвъртък, 11 февруари 2016 г.

Прости и много важни йога съвети

   Днес попаднах на един текст за йогата, който ми е дала моята йога учителка. Няколко много прости, но изключително полезни йога съвети:
·         Наспивайте се добре
·         Яжте по-малко (и по-здравословно- това е от мен;)
·         Бъдете активни
·         Не се притеснявайте
·         Наслаждавайте се на живота;)
   Какво е йогийско отношение: „Аз съм отговорен за нещата, които ми се случват, и за ситуацията, в която се намирам, така че аз мога да се справя с нея.“ Това означава да останем със здрав разум, спокойни, без да се депресираме, да не позволим да се разруши нашето позитивно отношение към живота.  Без отчаяние, без раздразнение, озлобление и гняв. Понякога да се справиш означава да разбереш, да изтърпиш и да се примириш.

Няма коментари: