събота, 30 януари 2016 г.

Колко е готино да спиш добре;)

   Сънят е важен за нормалния, здравословен живот, това е ясно. Много хора имат проблеми и не могат да спят и обикновено причината са тревогите.
Аз винаги съм обичала да си поспивам, но често просто не ми се отдава, точно от тревоги, превъзбуда, емоции...просто като дойде време да заспя и ...не мога. Както напоследък споделям няколко пъти, това лято работих много и се справих в голяма степен с тревожността и страховете си. Сънят ми не се подобри веднага. Има и нещо друго: след като детето ми заспи, аз ставам активна и това често ме превъзбужда. От един месец обаче си поставих за цел да си лягам на време и тъй като сега съм много по-спокойна от преди, заспивам лесно и спя спокойно. Сутрин се събуждам отпочинала, което преди често ми убяхваше, дори след 7-8 или 9 часов нощен сън. Просто не се тревожа излишно...или по-точно изобщо не се тревожа. А най-интересното е, че и детето започна да спи повече и много по-спокойно от преди.
   Кой като мен;). Както каза една близка душа: „Построихте комунизма вие;)“.

Няма коментари: