неделя, 24 януари 2016 г.

Посоката на промените в моя живот

   Преди 15-тина дни написах един хубав текст „Каква бе за мен 2015?“ и там обясних за лятната ми работа върху себе си, свързана с прошката, страховете и себепознанието. Стигнах до извода, че за мен това са най-важните стъпки, за да почувствам дълбоко в себе си спокойствието и щастието дълготрайно.
   От там нататък ми дойдоха сили и направих бавно и съвсем естествено и много други промени в живота си: подобрих отношенията с най-близките си, в които изчезнаха досегашните моменти на неразбиране на другия; спрях да се вглеждам в недосатъците на другите и точно тези други „разцъфнаха“ и показаха пред мен най-доброто от себе си.
Подобри се сънят ми- спя по-спокойно, дори и да се събуди през нощта, заспивам бързо и сутрин се чувствам добре.
   Други, по-дребни промени, които се случиха, бяха, че разчистих дома си от абсолютно всяка ненужна вещ, без да ми мигне окото. Подредих дома си, направих си чудна коледна украса, направих си личен кът с най-ценните ми книги.
И още, и още...
   Но осъзнах, че колкото и да съм си мислела, че съм се справила със страховете и болките от миналото си, точно те са отнемали желанието ми за живот и е било необходимо да бръкна още по-дълбоко в себе си и в миналото си...

Няма коментари: