понеделник, 23 февруари 2015 г.

В какво вярвам?


Всичко, което съм написала тук досега, съм го мислила. Или поне така съм си мислила;). Но...много от нещата не са станали част от мен завинаги. За някакъв период може би. Имало е седмица, в която съм била супер позитивна, седмица, в която съм простила на всички за всичко, седмица, в която съм повтаряла колко съм благодарна....Не всяко нещо, което съм написала, го прилагам на практика винаги. Забравям, обърквам се, оплитам се. Ще кажете „ Нормално е“....не, не е нормално. Човек е длъжен да застава зад думите си завинаги. Така че искам от тук насетне да го правя.

Този текст, който ще прочетете сега, е онова, в което вярвам истински и дълбоко...

 Спокойна съм- давам най-доброто от себе си във всеки момент на всеки ден. Там съм, присъствам винаги с всяка своя клетка. С всяка своя мисъл и дума. Когато съм сама и когато разговарям, без значение с кой.
Винаги съм себе си. Понякога се поглеждам отстрани и дори онова, което видя, да не ми хареса, съм искрена. Силна съм и се гледам в очите. В сърцето. С любов. Без страх. Дори и да усещам, че започвам да губя спокойствието си, го намирам винаги ....сама, без помощ.

Вярвам в доброто и усещам интуитивно добрите хора. Приемам онова, което ми дават, но се справям сама със себе си. Търпение и вяра. Днес винаги е по-добре от вчера.
Плувам по течението на моята река. Не задържам нищо и никой при себе си.
Наслаждавам се на пътуването. Вземам своите решения и заставам зад тях. Постигам всичко, което искам.
Аз съм мястото, от където започва моя свят. Аз и моята душа. Силата и мъдростта са винаги в мен да ми помагат.

...

Няма коментари: