четвъртък, 5 февруари 2015 г.

За хората, които ме вдъхновяват

Този пост отдава почит и уважение на хората, които ме вдъхновяват. Кои са те ли? Ами всички онези, в които има желание за живот, енергия да са, пламъче в очите.
Хората с чувство за хумор и самоирония.
Добронамерените хора, които искрено желаят да ти помогнат с нещо дребно или по-голямо.
Хората, които без значение от годините (особено тези на повече години;), са усмихнати и ведри и имат желание за живот.
Чувам всички да се оплакват, че такива хора нямало…така ли, а защо в моя живот има само такива или поне 90% са такива?
Аз мисля, че изцяло зависи от нас с кого да общуваме и каква енергия да привличаме.
И друг път съм споменавала за лекарите в моя живот и как съм си подбрала страхотни специалисти и страхотни хора. Само един пример: д-р Константин Ташков. Той отговаря на всички гореописани характеристики, умножени по 100.
Държавата ни била смотана, хората били зависливи. Е къде пък го видяхте това? Утре сутрин като се събудите, направите си едно кафе и погледнете изгрева…или небето, ако не ставате рано. Ако кафето ви горчи, елате, аз лично ще ви направя хубаво кафе и още повече, ще го изпиете в добра компания. Но ….аз мога толкова….другото си зависи от всеки един от нас;
Нужно е малко желание и повече вяра;).

Няма коментари: