събота, 3 януари 2015 г.

Детски спомен: Бианка

   Понякога в съзнанието ми изплуват различни случки или просто детайли от случки от детството ми. Правя различни асоциации и имам "deja vu".
   Taка наскоро си спомних една история с Бианка, моята братовчедка-сестра с  12 години по-голяма от мен...
   Тя точно беше родила Петко, аз да съм била на 8 или 9. Кръстиха детето в Драгалевския манастир, а партито беше в "Щастливеца" на Витоша. Помня дългата маса с гостите и цялото безкрайно ядене и пиене.
   На връщане от купона, Бианка седна до мен и слизайки надолу към града, колата ни се озова на едно приказно място, където се виждаше цяла София, толкова красиво осветена. Спряхме за миг, тя ме държеше за ръката и ме галеше по лицето, като ми каза "Виж колко е хубаво".
   Приказно красиво...
   От тогава не съм ходила на това място...

Няма коментари: