вторник, 30 декември 2014 г.

Да се изгубиш в града

   Да се изгубя в града, който толкова обичам (София...а имаше времена, в който откровено те мразех), да съм анонимна, да нося слънчеви очила и усмивка;). Да се разходя по случайни улици и просто да оставя мислите ми да се реят. За мен това е едно от най-приятните мои лични преживявания. Сама, със себе си и моите мисли. На финала за десерт винаги минавам по любимата ми "Московска" и завивам по стълбичките към хотел "Arena di Serdica". Понякога сядам на стъпалата. Понякога си купувам кафе. И е толкова приятно. Сякаш това място е родният ми дом ...знае ли човек...а после, когато реша, че съм си взела моето, поемам по обратния път;)...толкова е готино.
   Още по-готино е, когато попадна на ново място, където съм наистина напълно анонимна...

Няма коментари: