вторник, 27 декември 2011 г.

Eдин важен урок от изминалата година

Тази година научих и един важен за мен урок- да не насилвам нещата и ситуациите в живота си. Попаднах на едно момиче, което е много силно желаещо да постигне вътрешна хармония, чете, анализира себе си и страховете си, осъзнава нещата, но още не може да се отпусне да действа. Аз й дадох доста зор, като си мислех, че има нужда някой да я засили, за да набере скорост. Да, ама не...явно тези неща си искат време. Тя ме обвини, че съм я накарала да се почувства неспособна да е щастлива и страхлива и неуверена...малко драматично се получи. Сега вече не ми се сърди, но и не общуваме свободно, както преди. Това да ми е обица на ухото да не давам зор на хората, а да съм по-внимателна. Аз така или иначе й казах какво трябва да промени в живота си според мен, тъй като тя искаше мнение и се съветваше, от там нататък се изкуших да видя бърз резултат, което беше моя грешка. Търпение и мъдрост му е майката, а и не всичко зависи от нас в този живот.

Няма коментари: