вторник, 27 декември 2011 г.

Моята група

Миналата година бе необичайна за мен, защото имах времето и желанието да се развия в една посока, в която не смеех да крача смело преди това. Някак ми се натрупа критичната маса увереност да го направя. Разбрах, че се изисква време и желание за тази цел. И това време при някои хора е по-кратко като период, при други по-дълго. Развих книгата ми за хармонията, допълних я и я подарих на доста хора. Това ме направи много щастлива и ме срещна с доста качествени хора. Така добих смелостта да създам и групата-получи се съвсем естествено и неформално, точно, както го исках и си го представях. Всъщност срещите с групата ме направиха по-отговорна и дисциплинирана. На първо четене срещите ни изглеждат като "женска говорилня", но обсъждаме много важни теми, при това в дълбочина. Трябваше да мине време, за да придобие тази група форма и да се види как ще се оформи. Оформи се, при това много добре, едно ядро от хора, което е доста стабилно. Около него гравитират останалите...много интересен процес. Щастлива съм, че намерих нови приятели. След нова година ще се срещнем и ще прекараме един уикенд заедно. Вълнувам се и искам да измисля интересна програма с обсъждане на много вълнуващи теми. Това е засега...

Няма коментари: