сряда, 20 април 2011 г.

Нова вдъхновяваща идея;)


Привет, приятели,

В последните два-три месеца имах много енергия и истинско желание да съм по-хармонична, израснах и достигнах сама до нови и важни изводи по отношение на вътрешната ми хармония, които не са валидни само за мен, а и за повечето от нас. След като направих няколко големи промени върху книгата, тя стана зряла и някакси завършена, благодарение на вас, защото вие ме вдъхновихте със задълбочената обратна връзка, която ми дадохте. И така постепенно осъзнах, че тази книга може да послужи като основа на всички нас да се развиваме, да вървим напред, да сме по-хармонични и наистина щастливи. И още нещо: този постоянен поток и обмен на идеи и енергия може да бъде пренесен и в реалния живот, не само виртуално между мен и вас, а между всички нас;). Как да стане това на практика в ежедневния ни живот?

И така, искам да споделя с вас идея, която ми дойде и мисля, че идва на време;). Имам огромното желание, енергия и сили да създам група от хора, която да работи задълбочено върху себе си на практика, но в група, а не индивидуално. Идеята е в тази група да споделяме личния си път към щастието и най-вече да наберем скорост в тази насока, да се вдъхновяваме взаимно, за да имаме реален напредък и успех в тази насока. Вярно е, че и сам войнът е войн, но ако сме повече, сме много по-силни. Бих искала да се срещаме физически, а не само виртуално, и да общуваме наистина, да разменяме положителна енергия и топлина, която да ни зарежда. Тези срещи могат да се случват примерно веднъж седмично или веднъж на две седмици, за да не са прекалено чести и отнемащи време, което е доста ценно за всички нас. Ако след това преценим, че имаме нужда да се виждаме по-често, ще го направим. И за да са по-полезни срещите, ще създам рамка, която е вече в главата ми;): идеята е да изговаряме нещата така, както би трябвало те да се случват на практика, без назидателен тон и поучения, защото никой не ги обича. Идеята не е да се оценяваме един друг, а да споделяме с отворено сърце. Измислила съм вече план с главни точки, които следват логиката на книгата. Много бих искала идеята да ви допадне и да се запалите;), защото аз съм много запалена.

Ако имате желание да се включите, моля, пишете ми.

Поздрави,

Бояна

P.S. Физическото място на срещите ще е София, а по-късно във времето според посоката на вятъра, можем да организираме и на други места, например Варна, защото от там също има огромен интерес ;).

Няма коментари: