понеделник, 11 април 2011 г.

Седмица на организацията (част 3)

Седмицата ми на организацията малко се проточи, защото напоследък цялото си свободно време отдавам на подобряване на книгата и скоро ще имам един наистина много добър продукт, на който всички ще можем да се радваме и да се възползваме от него. Това ме изпълва с хубави чувства. Колкото до седмицата на организацията- не върви. Май ще се окаже, че за мен е по-лесно да съм положителна в мислите си, отколкото да правя както трябва други, досат по-елементарни неща от типа да се храня и да спя правилно. Много съм недисциплинирана в тоза отношение. Не знам как да подходя. А и това ми създава проблеми.
Правя списъци, организации, чета книги за здравословно хранене, но на практика не ми се получава. Мисля, че ми липсва дисциплина. Сферите, които трябва да подобря, са:
Здравословно хранене
Здравословен сън в здравословни часове
Разходки сред природата (къде е тази софийска природа) и спорт
Медитация и отпускане на тялото
Грижи за тялото

Звучат елементарно тези неща, а не мога да ги постигна, нямам режим. Досега аз давам съвети, но май имам нужда някой да ме посъветва.
Вчера си update-вах самоанализа и установих, че имам много голям напредък в положителното ми мислене и настройка. Преборила съм се с много свои страхове, но областите, които изброих определено са ми много по-слаби и не в добра кондиция. Ако ги подобря, ще имам по-висока самооценка и съм сигурна, че ще общувам по-уверено с някои по-трудни за общуване хора, които наричам конфликтни личности. Сега имам проблем в тази сфера.
Давам си нужното време, за да успея и си стискам сама на себе си палци.
Книгата, да ви се похваля, става божествена, като мед за душата. Имайте малко търпение;)Целувки и прегръдки.

Няма коментари: