петък, 18 март 2011 г.

Седмица на вътрешния мир-ден седми

Днес е последният ден на моята седмица на вътрешния мир. Всъщност тя ще продължи, разбира се;). Моля споделете преживяванията си, ако и вие сте пробвали. Доволна съм, защото си дадох време да анализирам лошите си мисли. Изводът е, че да, на 100% съм убедена, лошите мисли не са нищо повече от навик, който с времето ще променя напълно. По-важното е, чe си разсъждавах над това колко отговорни трябва да сме в мислите си, тъй като мислите определят нашето бъдеще. "Не зависи от мен" не е оправдание. Изобщо. Наред с отговорността, която днес обещавам пред вас да поема, искам да си припомня кое е основно за мен, за да съм в хармония със себе си:

1.Да обичам себе си
2. Да прощавам на другите и да моля за прошка
3. Да живея в настоящето

И така, нека тези думи винаги звучат в съзнанието ми като мантра: "Аз се харесвам и приемам напълно. Живея в настоящето, оставам спокойна и отговорна към мислите и настроенията си. Прощавам на онези, които имат нужда от прошка и моля за прошка тези, които съм наранила.". Идеята е да мисля и усещам тези думи дълбоко, не просто да ги повтарям.

Няма коментари: