четвъртък, 17 март 2011 г.

Седмица на вътрешния мир-ден пети и шести

Петият ден на моята седмица на позитивното мислене не мина добре. Няма енергия и сила в мен. Опитах се да медитирам, да се успокоя и не се получи. На половината медитация прекъснах, защото усетих, че не ми се получава. Излязох на слънце, поразходих се и ми стана по-добре. Но не положих нужното усилие...малко се поиздъних с две думи. Не съм имала много лоши мисли, просто се събудих малко подтисната и не направих нищо да си вдигна тонуса.
Днес за сметка на това бях на шест, имах няколко лични драматични момента, свързани с моето здраве, както и със здравето на мой много близък човек, но бях супер енергична и спокойна. Беше труден ден за семейството ми, но всички запазиха висок дух, за което ги поздравявам. Наистина съм много доволна от себе си и от най-близките си. Така трябва да се действа в подобни моменти. Спокойно и отговорно.
Току що чух случайно по телевизията, че хората в Япония си помагат по време на трагедията след земетресението, вместо да са изплашени и озлобени. Това е страхотна новина! Chapeau (от френски - „Шапка им свалям!”. Наистина). Имам един приятел японец...трудно мога да си представя по-възпитан и скромен човек от него. А е много успял... готвач на високо ниво със сериозен ресторантски бизнес. Всяка пета дума му е „Благодаря!”. Показва постоянно уважение, но е много сдържан, не се натрапва по никакъв начин. И едновременно е супер мил. Има какво да се научи от японците.

Няма коментари: