вторник, 15 март 2011 г.

Седмица на вътрешния мир-ден четвърти

Привет,мераклии;)
Днес email адреса ми прелива от хора, желаещи моята книга. Много, много, много се радвам, защото повечето от вас ми пишат, че работят върху себе си и искат да постигнат вътрешна хармония. Това ме прави супер щастлива. Щя отговоря на всеки email, но тъй като са доста, ще имам нужда от малко време.
Днес не си спомням да съм имала отрицателни мисли. Спокойна съм и усмихната. Един мой приятел, който живее в Германия, ми се обади и това ме направи много щастлива.
Снощи, преди да заспя, четох „Книга за женския комфорт” на Шубра Кришан. Прекрасно четиво, много е приятна, положителна и зареждаща. Главата „Хранене”, от която бях постнала тук един цитат, е страхотна, пълна с много идеи. Прочетох нещо много интересно в тази книга-ставаше въпрос за световноизвестен готвач, който сътворява рецептите си като се разхожда на пазара и гледа кои са сезонните плодове и зеленчуци, подправки и изобщо какво предлага пазара към този момент, защото каквото предлага пазара, това предлага и природата, а в природата всичко е в идеална хармония. Така той мъдро следва природните закони и ги тълкува много мъдро.
Скоро си бях направила списък с любимите ми храни, а днес вечерта мисля да си сваля и рецептите от мрежата и да си направя специална много красива тетрадка с рецепти (типичнo по женски). Може да е и виртуална;). Иска ми се да ги сготвя също така. Но да не казвам голяма дума, че ако Дидо прочете това, няма мърдане;). Е, няма само той да готви я;). Между другото, тъй като ние с него много обичаме кулинарни предавания, тази вечер ще има забавление с началото на „Lord of the chefs”.Oха;).
Приятно готвене, мисля, че успях да ви вдъхновя;).

Няма коментари: