неделя, 13 март 2011 г.

Седмица на вътрешния мир-ден втори

Днес е ден втори от седмицата без тревоги, която обявих в петък. Чувствам се много спокойна. Мислите, които ми идват, са много разнообразни - хубави и лоши. Понякога си мисля за смъртта, но със спокойствие, като за част от цикъла на живота. Мисля, за най-тъмните случки от живота ми и откривам, че пулсът ми не се учестява, усещам само леко свиване на корема. Голямо постижение е това. Усещам слънцето вътре в душата си. Не се страхувам.
Денят е прекрасен, слънчев и топъл. Напече ме слънце и следобед ме заболя главата. Прибрах се, изкъпах се и болката понамаля. Дидо ми направи масаж на слепоочията. Медитирах на това: http://www.youtube.com/watch?v=DLr1oWjIC44 и болката отмина напълно.
Най-важното е, че съм напълно спокойна и не позволявам на черните мисли да ми развалят настроението, а ги приемам като нещо съвсем нормално.
Напоследък, последните 3 седмици, полагам усилие да се храня здравословно, намалих чувствително сладкото и наистина това ми повлия много добре. Грижа се за тялото си чрез специални мазила и масажи, които си правя самичка. Идва пролет, и после лято, и после есен, зима и пак...това е цикълът на живота.