неделя, 14 март 2010 г.

Tunisia, my big, big love;)

Тунис е място, към което ще се връщам винаги в моя живот, нещо като съдба, само при мисълта за тази държава и хората, които живеят там, настръхвам от удоволствие и онова топло чувство, че си у дома, на топло и сигурно, ме изпълва за секунди отвътре, цялата ми душа светва. Толкова обичам да си спомням за годината, през която живях там...;););). Прекрасни хора, прекрасен климат, вкусна храна, невероятна природа...
Днес попаднах на една песен, изпратена ми преди време от мой приятел тунизиец, която бях забравила. Или по-скоро изобщо не съм я слушала, защото такава музика не може да се забрави. Изпълнението е на техен музикант, който не ми е познат. Но песента е магична...омайва те;). Вижте сами http://www.youtube.com/watch?v=KOytOSZBBfE. Дава ти такава лекота, просто е велико чувството;)Охх...

Няма коментари: