понеделник, 15 март 2010 г.

Йога, oh, yes;)

От известно време реших да се запиша на йога и проучвам различни преподаватели и места, където мога да се докосна до това изкуство. Свързах се чрез моя приятелка с Гергана Захариева, която е основател на Българската асоциация по йога. Вики ми я препоръча и след като проучих и други изявени хора в тази област интуицията ми подсказа да я избера. Днес отидох да се запиша-посрещна ме жена с прекрасно спокойно излъчване, която мигновено ти създава усещане за спокойствие и комфорт. Поговорихме си малко, запознах се и с мъж, който е със същата фамилия и също преподава йога. Двамата бяха с еднакво излъчване на пълна хармония, сякаш не вървяха по земята, а летяха. Вдъхновяващи хора, които те карат да си по-добър човек. Семейство йогисти предполагам;)? Записвам се с огромно желание и чакам с нетърпение първия си йога час като нещо, което съм очаквала много отдавна и за което съм се подготвяла. Yuppiiii.)

Няма коментари: