петък, 12 март 2010 г.

Колкото повече, толкова повече;)

Как да не си щастлив просто?Колкото повече имаш желание да си щастлив, толкова повече ти се получава. Забелязах, че най-важно е наистина да се стремиш да мислиш позитивно и да изчистваш постепенно негативното в себе си. И да проявиш търпение, а не на втория ден да се откажеш. Няма как да изчистиш нещо, което си трупал 30 години за един ден. Така си е! Стават интересни неща напоследък...тъй като се стремя да съм позитивна и вече негативизмът адски започва да ме дразни, което не е правилния подход. Даже се поздърпах с 1-2 приятели на тази тема. Няма как да се обясни на хората, те просто сами трябва да поискат да се променят като видят личния ти пример. Явно преминавам през поредния етап на промяна на кръга хора около мен. Добре, че имам няколко на твърдо позитивна позиция, че иначе лошо;)

5 коментара:

Zvetanka Shahanska каза...

Много е важно да има няколко позитивни хора около теб . На негативистите енергията е тежка и ако са повече може да те увлече. Повече усмивки - това е рецептата, която / ако бях лекар/ бих предписала на много хора. Боби, радвам се за теб.И правилно си писала - стремежът и търпението - много са важни. Весел уикенд с много усмивки♥ ٩(-̮̮̃-̃)۶

vilekula каза...

Ех да, това с негативната енергия и мрънкането е голям проблем. Аз имах момент, в който бях решила да се изолирам от всякакви мрънкащи хора, за да не поемам от тяхната "лоша" енергия. За съжаление обаче напоследък виждам как аз самата съм кълбо от лоша енергия и се старая да го променя. Но не е лесно, в България по принцип хората са черногледи...а си мисля ако си заобиколен от леки хора, и на теб ти е по-леко.

Boyana каза...

Цвети, ти си лекар, макар и без диплома;). Oтгледала си прекрасни деца, едно от които имам щастието да познавам. Дала си много на света, както се казва;)Благодаря ти!

Boyana каза...

Вилекула, привет, благодаря за включването! Хвърлих поглед на блога ти и смятам да го разгледам по-обстойно;). Според мен по-скоро ако ние сме позитивни, привличаме и други позитивни хора, а не обратното;)Така че да се стремим с всички сили да сме по-позитивни. Наскоро си мислех, ако някак се обединят всички позитивни хора на планетата колко силна енергия ще се обедини...

vilekula каза...

И за добрата, и за лошата енергия действа законът на привличането. За съжаление повечето хора са склонни да изпадат в тъга, меланхолия, да се страхуват за бъдещето. Така лошата енергия се умножава...Затова, както казваш - трябва да се стремим да сме в мир със себе си и да сме положително настроени. Така добрата енергия има шанс да надделее :)