сряда, 17 февруари 2010 г.

Къде е щастието?

Стоя си и се усмихвам блажено;) Уморена от изминалия ден, но усмихната. Леко ми е на душата. Попаднах скоро на книгата на Луйз Хей "Излекувай себе си" и честно казано доста ме зарадва тази книга;). Преди време си направих доста дълбок и откровен самоанализ и се справих до голяма степен с нещата, които са ми били пречка в живота. Но останаха въпроси, на които не успях да отговоря и продължих да усещам как това ме дърпа назад. Тази книга ми отговори на въпросите и се надявам да успея да преборя всички страхове...имам вътрешната увереност, че ще успея;)

3 коментара:

Zvetanka Shahanska каза...

Щастието - та то е кацнало на върха на носа ни, но кой да го види ! То е в нас и чака само да го открием:) Заслужава си търсенето!

Boyana каза...

Цвети,толкова си сладка! Изразяваш се изключително цветисто и много интересно.Браво!

Zvetanka Shahanska каза...

Благодаря, за мен е комплимент :))))